att plöja?

Det händer inte speciellt mycket, det känns som att vi bara jobbar om varandra - fast det är ju inte helt sant. Om man nu ska tänka efter...

Hatar mig själv för att jag blivit så besatt av Big Brother, inte 24/7 besatt kanske, men snudd på. Blir så sjukligt engagerad! haha, varför?!

Jag har sökt skola och håller nu alla tummar jag har för att jag ska komma in, vill så himla gärna börja plugga igen. Åh, använda hjärnan ordentligt och inte bara plöja igenom massa böcker som man ändå inte har någon att prata med om, just nu är det Simon och ekarna som jag älskar av hela mitt hjärta. Alltså, jag vet inte hur jag ska förklara utan att det låter töntigt, men den berör på alla plan - man blir arg och ledsen och glad och uppspelt och man får ont i magen. Inte helt omöjlligt att alla känslorna kommer på en gång. Vill inte slita mig, blir arg när någon stör mig i min läsning. Innan denna var det Niceville, kan fortfarande tänka tillbaka och liksom fundera vad som hände sedan, efter den sista sidan... Men det gör en ju bara dum i huvudet. Precis som allt annat ältande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0