När det är tungt men lättare. Typ

Jag hade verkligen lovat mig själv att jag inte skulle outa det här med vikten och att gå ner i vikt. Jag hatar sådana människor, som låter livet kretsa kring medgången ungefär. Jag vill inte vara eller bli sådan & därför hade jag tänkt lämna det utanför bloggen osv.

Men eftersom det just nu är en rätt stor del av mitt liv är det svårt. Och speciellt när det kommer bakslag eller känns tungt. Som nu ungefär.

Igår bjöd mina föräldrar oss på min årliga födelsedagsmiddag. Vi var på Grodan och det var hur bra som helst på alla sätt och vis. Sjukt bra mat och jag tänkte att idag ska jag verkligen unna mig. Jag tog till och med ett glas vin, jag som inte druckit något alls på flera månader. Idag kan man säga att det slog tillbaka, i form av en uppgång. Fan. Paniken i det, jag trodde inte att jag skulle känna så, men tydligen är det så. Vill grina men jag ska låta bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0