Den finaste.

Min mamma och jag brukar försöka gå på museum tillsammans. Museum, lunch och shopping. Ungefär i den ordningen. Allt kryddat med skvaller och massa skratt.

Många säger att ju fler dagar av mitt liv jag lever så blir jag mer och mer lik min mamma. Till utseendet men jag hoppas att det även är till sättet och sinnet. För hon är den bästa man kan ha, min mamma. Hon är så cool hela tiden, kommer alltid med goda råd och står alltid för vad hon gör och tänker. Fler borde vara sådana. Ärliga mot sig själva och sin omgivning.

Jag älskar henne villkorslöst och jag kan ärligt säga att hon är mer min finaste vän än något annat. Ett stöd och en allierad i vad som än händer. Hon är värd sin vikt i guld och mycket mer än så. Jag hoppas att hon förstår vilken fantastisk förebild hon är. Min mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0