you don't have to drink right now,

har haft en riktigt ledig dag. utan några som helst förpliktelser. begav mig in mot stan för att mest strosa, & köpa ett par lila converse som jag täntke att jag kunde ha. hittade allt & lite till. mötte även en person som inspirerat mig otroligt mycket & faktiskt har ett finger med i spelet att jag valde att börja utbilda mig till lärare, får hybris och tänker att jag fan borde kunna vara den för någon annan som hon varit för mig. helt sjukt egentligen vilken tur man har ibland, med människor man stöter på i livet - man lär sig av dem alla...

ikväll har Stefan varit här. det var så himla länge sedan det bara var vi som hängde & gjorde ingenting. så vi hyrde film och vräkte i oss godis, lagom sådär en måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0