Lediga dagar & så

Är ju ledig varje måndag & tisdag. Plus varannan onsdag. Det känns lite glassigt måste jag erkänna, att vara ledig när alla andra måste till jobbet, det betyder ju iof att jag ofta måste åka till jobbet när andra är lediga. Väljer dock att förbise det, det är sekundärt kan man säga;)

Igår köpte jag iallafall drömväskan, en svart Hillier Hobo från Marc Jacobs, ville nästan ha med den i sängen när jag gick och lade mig igår, men det sa J nej till. Såklart.

Ikväll ska det drickas öl & drinkar med fina vänner. Ska möta upp underbara Anne kl 18, sen Gurra inne i stan någonstans. Det var ett tag sedan vi var samlade allihop, så det ska bli mysigt. Att solen skiner gör ju inte saken sämre kan man ju tycka.

Försöker få bukt på den där headern eftersom jag använt en färdig mall, inte riktigt min grej med cupcakes liksom... men det får bli en annan dag, eller en annan design. orkar inte riktigt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0