if it makes u happy

Första semesterdagen spenderades i tvättstugan till att börja med, sedan städades lägenheten, hunden lektes med och sedan kom Malin & åt middag med oss. Sushi blev det för det var jag som valde & då blir det oftast så.

Igår rensade jag mina garderober, 4 sopsäckar med kläder förpassades härifrån, bara det är ju helt sjukt som helst. Inget som aldrig använts i allafall vilket är framsteg sedan senaste utrensningen. Betyder det att jag är stor nu? Svårt att tro om jag ska vara ärlig haha. Imorgon ska jag till Harley & städa, kanske luncha med pappa. Sedan ses vi ju inte på ett tag eftersom vi åker till Gotland på tisdag kväll! Om jag längtar? Det kan man säga, vi har inte varit där sedan i vintras, andra advent eller något sådant & om man jämför med hur ofta vi åkte förr så är det jättelängesedan. Men det är ju så, nu när jag jobbar istället för att plugga, vi jobbar helger båda två osv. Det är ibland lite svårt att få ihop en spontanresa till ön. Tyvärr.

Lite bilder på vad som hänt på sistone:

Jag har köpt nya Converse. Lila vilket inte direkt syns på bilden. Tiptop tycker jag iallafall att de är.

 

Hittade denna sida ur en meny/gästbok från min möhippa förra året. Blev alldeles varm i hela kroppen.

 

& så idag då. Malin kom hit och förgyllde min dag. Imorgon åker hon till Grebbestad. På tisdag åker jag till Gotland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0