You want a revelation, some kind of resolution.

Ångest.
På torsdag har jag prov på den här kursen jag läst på distans. Det är alltså  om ungefär två dagar, inte alls lång tid med andra ord & jag insåg precis att jag nog inte har så bra koll som jag trodde. Fick lätt panik & nu har allt låst sig. Funderar hur jag hade gjort när jag gick på universitetet eller till och med gymnasiet... för det hände ju där också, att allt bara låste sig men kanske gick rätt bra ändå. Så måste man ju tänka eller hur? att allt blir bra.

Så nu, när jag gått ut med hunden ska jag färdigställa det där pappret som jag börjar skriva där allt till provet finns med. Sedan ska jag ta det punkt för punk. Det är väl så man gör ? Eller jag vet inte... Fan.

Imorgon är det luciakalas, luciatåg & lite så. sen - plugga igen. för det här går ju inte, den här passitiviteten. Den tar död på en, inifrån & ut om man nu får vara så drastisk och det får man ju kan jag tycka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0