Laundry today or naked tomorrow

Tvättar alla kläder jag kunde hitta utanför garderoberna. Skönt. Sängkläderna åkte med de med, det är ju så himla skönt att sova i rena lakan.

Har träffat Anne som om inte jättelång tid åker ut i världen, jorden runt om man ska vara petig. Ibland funderar jag om man inte skulle bo någon annanstans någon gång, jag har egentligen bara bott här där jag är nu, förutom ett år en halvtimme bort, inte så himla globetrotter över det haha. Nej men kanske flytta till en annan stad, att se något nytt - gå på nya gator och faktiskt se det man passerar. Gud vad djupt... men samtidigt trivs jag ju här, i vår fina lägenhet med familjen nära och allt sådant. Men ändå, av nyfikenhet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0