Barcababy back in town

Norea är äntligen tillbaka på svensk mark. Det firades i fredags med middag & dans. Som om hon aldrig varit borta, det är det som är så fint. Det spelar ingen roll för allting är ändå alltid som det är. Bra.
Var i Abra för middag med Norea & Anne, himla mysig kväll. Yana åt tofflor och vi andra skrattade tills man fick ont i magen. Sånt gillar vi.

Ikväll ska jag & pappa hem till farmor för att kolla läget & för att äta kallops. Det blir också bra, men lite nervös inför vilket skick hon är i. Det är ju lite från dag till dag, min lilla farmor. Som jag älskar henne, kan inte ens beskriva. Min lilla farmor som vet alla mina hemligheter och lite till. Jag hoppas att hon kommer att komma ihåg dem, länge till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0